Streamsoft Prestiż
Czym jest Prestiż?
System ERP Streamsoft Prestiż jest dedykowany średnim i dużym firmom produkcyjnym oraz handlowo-usługowym. Wyróżnia go rozbudowany moduł do Zarządzania Produkcją oraz wiele funkcjonalności przydatnych w branżach handlowej i usługowej. Streamsoft Prestiż jest elastycznym rozwiązaniem do zarządzania przedsiębiorstwem, które może być dostosowywane do jego indywidualnych potrzeb. Oprogramowanie umożliwia automatyzację i integrację procesów biznesowych oraz zarządzanie danymi i informacjami w jednym miejscu. System zawiera moduły takie jak: księgowość, kadry i płace, magazyn, sprzedaż, zakupy, produkcja, CRM, serwis oraz inne niezbędne do funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dzięki integracji danych i informacji z różnych działów, system ułatwia zarządzanie procesami biznesowymi i poprawę efektywności pracy. Streamsoft Prestiż jest dostępny w wersji na komputery stacjonarne z systemem operacyjnym Microsoft Windows.
Co zyskasz dzięki Prestiż?
System zawiera moduły:
zarządzanie produkcją
umożliwienie planowania i rozliczania procesów produkcyjnych
handlowo-magazynowy
wsparcie procesów sprzedaży i magazynowania
logistyka
umożliwienie obsługi procesów logistycznych
CRM
wsparcie zarządzania informacjami o klientach
finanse i księgowość
umożliwienie rozliczeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
rozrachunki
powiązany z modułem Finanse i Księgowość
kadry i płace
umożliwienie zarządzania procesami kadrowymi i naliczania płac
środki trwałe
zapewnienie ewidencjonowania środków trwałych w firmie
serwis
umożliwienie prowadzenia ewidencji zleceń serwisowych wraz z ich rozliczeniem
placeholder
- Zarządzanie produkcją – umożliwia planowanie i rozliczanie procesów produkcyjnych;
- Handlowo-Magazynowy – wspiera procesy sprzedaży i magazynowania;
- Logistyka – umożliwia obsługę procesów logistycznych;
- CRM – wspiera zarządzanie informacją o klientach;
- Finanse i Księgowość – umożliwia rozliczenia księgowe zgodnie z ustawą o rachunkowości;
- Rozrachunki – powiązany z modułem Finanse i Księgowość;
- Kadry i Płace – umożliwia zarządzanie procesami kadrowymi i naliczanie płac;
- Środki Trwałe – zapewnia ewidencjonowanie środków trwałych w firmie;
- Serwis – umożliwia prowadzenie ewidencji zleceń serwisowych wraz z ich rozliczeniem;
- Raporty i Formularze – wspiera tworzenie dedykowanych zestawień i raportów;
- DMS – umożliwia zarządzanie obiegiem dokumentów firmowych;
- Wyposażenie – umożliwia prowadzenie ewidencji całego wyposażenia firmy;
- Moduł Administratora – umożliwia administrowanie systemem i zarządzanie kontami użytkowników;
- Business Intelligence – wspiera procesy analityki biznesowej.