Obsługa Powdrożeniowa

Slide
Obsługa Powdrożeniowa

Co da Ci obsługa powdrożeniowa?

Obsługa powdrożeniowa obejmuje dodatkowe usługi po zakupie oprogramowania, dzięki czemu gwarantujemy zaplecze informatyczne, które będzie np. pomagało rozwiązywać usterki. Wszystkie usługi przez nas świadczone są zawarte w umowie serwisowej.

Stawiamy na kompleksową obsługę klienta, dlatego nie ograniczamy się jedynie do sprzedaży systemów informatycznych Streamsoft. Wspieramy naszych Klientów w gwarantowanym czasie i zgodnie z wybranym priorytetem.

Dowiedz się więcej → Oferta

obsługa powdrożeniowa
obsługa powdrożeniowa
obsługa powdrożeniowa
obsługa powdrożeniowa
Slide 1
Wsparcie techniczne
i merytoryczne

Pomożemy Ci wydajnie wykorzystać wybrane przez ciebie oprogramowanie.

Slide 2
Tworzenie raportów oraz analiz

Dopasujemy czytelność danych specjalnie dla Ciebie i Twojej firmy!

Slide 3
Szkolenia pracowników zdalnie
lub w Twojej firmie!

Oferujemy szkolenie pracowników w zakresie wydajnej obsługi programów firmy Streamsoft.

Slide 4
Aktualizacja wdrożonego systemu

Zapewniamy najnowsze wersje oprogramowań.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Elementy obsługi powdrożeniowej

Zacznijmy od stałego wsparcia technicznego i merytorycznego, które przekłada się na efektywne wykorzystanie możliwości systemu. Możemy między innymi dostosować funkcjonalność systemu oraz sposób prezentowania danych, by miały one większą wartość dla przedsiębiorstwa. Jest to zatem gwarantowana pomoc w eksploatacji oprogramowania udzielana przez naszą firmę.

Kolejną składową obsługi powdrożeniowej jest integracja systemu z rozwiązaniami zewnętrznymi, dzięki czemu ułatwi to pracę z pozostałymi oprogramowaniami używanymi przez Twoją firmę.

Warto wspomnieć, że nadmienione wcześniej wsparcie techniczne składa się także na przeszkolenie pracowników w obsłudze zakupionego oprogramowania. Szkolenie może się odbyć zdalnie lub w Twojej firmie.

Na końcu chcemy zapewnić, że Państwa oprogramowania będą najnowszymi rozwiązaniami na rynku, co przekłada się na jakość pracy wykonywanej w tych systemach.

Dowiedz się więcej → Kontakt


Wsparcie techniczne i merytoryczne pozwoli ułatwić wprowadzenie oprogramowania do Twojej firmy!


Dlaczego szkolenie pracowników z obsługi systemu jest istotne?

Wybierając nowe oprogramowanie dla firmy, należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Jednakże nawet najbardziej odpowiednie oprogramowanie będzie bezużyteczne, gdy nie będzie nikogo, kto mógłby je obsługiwać.

W związku z tym nasza firma oferuje szkolenie pracowników w zakresie obsługi wybranego oprogramowania, co pozwala na zakończenie procesu wdrożenia systemu. Przeszkolenie gwarantuje przyśpieszenie implementacji systemu, dzięki czemu uzyskacie Państwo lepsze wyniki w poprawie wydajności pracy.

Dowiedz się więcej → Kontakt